Metin2 Pvp Nasıl Kurulur Metin2 Pvp Oyuna NAsıL Gırılır

22 Nis

Metin2 Pvp Nasıl Kurulur Metin2 Pvp Oyuna NAsıL Gırılır

Metin2 Pvp Oyuna Nasıl Girilir ? (Resimli Anlatım !)


Öncelikle merhabalar

Konu daha önce verildimi bilmiyorum ama ben yinede koyuyorum. Daha önce verildiyse özür dilerim

Evet bir çok kişi pvp serveri indirdikten sonra nasıl oynanacağını bilmiyorum. Burada size kısaca anlatacağım. Umarım faydam dokunur

NOT: Anlatım Metin2 Pvp serverleri için geçerlidir.

Önce istediğiniz bir pvp serverini indiriyoruz.

İndirilen dosyayı açıyoruz. Dosyada client ve pack dosyası bulunmaktadır. Örnek görüntü;


Daha sonra bu klasörde bulunan dosyaları; Bilgisayarım > C Klasörü > Program Files > Metin2_Turkey klasörünün içine atıyorsunuz. Artık pvp nizi oynayabilirsiniz

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

